سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت گمشده مؤمن است، پس باید آن را بطلبد؛ حتی اگر در دست شروران باشد . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
واکنش جالب بهشتی به سخنان وزیر اطلاعات

 

علیرضا بهشتی در جوابیه‌ای که در سایت آقازاده فراری منتشر کرده است، کشف جزوه از منزلش را تایید کرد اما آن‌ها را بی ارتباط به هدف جریان فتنه خوانده و مدعی شده است که حتی فرصت مطالعه یکی از این جزوات را هم نداشته است.

به گزارش شبکه ایران، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی هفته گذشته در نشست سیاسی در مدرسه فیضیه قم، گفته بود که "از منزل یکی از مشاورین میرحسین موسوی، جزوه بسیار تکان‌دهنده‌ای با طرح براندازی دین و با ادبیات حزب توده" به دست آمده است، که سران فتنه در این طرح قصد داشتند از حوزه‌های علمیه، مراجع و شخصیت‌های علمی به عنوان ابزار برای رسیدن به اهدافشان استفاده کنند، اما پس از بررسی جزو? یاد شده در منزل مشاور موسوی، مشخص گردید که ادبیات آن متعلق به حزب توده است و برای بررسی بیشتر نیز در اختیار برخی نیروهای وزارت اطلاعات که درباره حزب توده فعالیت می‌کنند، قرار گرفت و صحت این موضوع ثابت شد."

به گفته مصلحی این اسناد "به خوبی نشان می‌داد که همه اقدامات در جریان فتنه 88 از قبل طراحی شده بود و آنها می‌خواستند اسلام و انقلاب را از ریشه بخشکانند."

پس از حدود یک هفته از انتشار این سخنان، علیرضا حسینی بهشتی ، مشاور میرحسین موسوی، که جزوه مورد نظر وزیر اطلاعات از منزل او کشف شده، ترجیح داد به این موضوع واکنش نشان دهد.

وی در جوابیه ای که در سایت آقازاده فراری منتشر کرده است، با تایید کشف جزوه از منزلش، مدعی شده است که "یکی از این جزوه ها که موضوع آن تجزیه و تحلیل علمی حوادث پیش و پس از انتخابات" بوده و نویسنده آن یکی از اساتید دانشگاه است که طی دیداری، مطالب آن را به علیرضا بهشتی و چند نفر دیگر ارائه کرده است.

علیرضا بهشتی ادعا کرده است که وی حتی "تا هنگام دستگیری" فرصت مطالعه متن این جزوه را که برایش ایمیل هم شده، نداشته  است!

وی همچنین با اشاره به جزوه ای که به گفته خودش در جمعیت توحید و تعاون تهیه کرده، گفته است شاید هم منظور وزیر اطلاعات این جزوه است. او البته عنوان کرده که این جزوه علاوه بر ارائه با بسیاری مقامات، در نشستی با عنوان «گفتمان دهة چهارم: ضرورت تغییر و تحول» تشریح شده است.

مشاور میرحسین البته درباره جزوه کشف شده ای که وزیر اطلاعات از محتوای آن سخن گفته، توضیحی نداده است.

بهشتی ارائه دهنده لیست کشته های دروغین

بنابر اعلام گزارش نهادهای امنیتی، علیرضا بهشتی ارائه دهنده "لیست کشته های دروغین" به آقای موسوی بوده است. میرحسین هم بر پایه این لیست اقدام به موضع گیری علیه نظام و سوژه سازی برای محافل بیگانه کرد.

او حتی برای برخی از اسامی ذکر شده در آن لیست، همچون سعیده پورآقایی هم، مراسم ختم گرفت اما بزودی مشخص شده که این دختر زنده است.

بر همین پایه بود که آقای بهشتی در ‍?? شهریور ???? بازداشت شد. البته او چند روز بعد به قید وثیقه آزاد شد تا پیگیر پروژه کشته سازی شود.

اما تلاش های جنجالی او مقامات قضایی را مجبور کرد تا وی را در روز ? دی ???? یک روز پس از اغتشاش حامیان آقای موسوی در روز عاشورا بازداشت کند. با این حال آقای بهشتی ماه بعد آزاد شد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/10/16:: 11:3 عصر     |     () نظر